بارانباران، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابا جابربابا جابر، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

باران من

8 ماهگی(عید نوروز 1395)

1395/1/8 22:51
نویسنده : شقایق
885 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم!اولین سال نوت  مبارک,ایشالا امسال سال خوبی واست باشه.

بهت که گفته بودم سرمای خفیف خوردی,بعد دو روز خوب شدی.

ولی دوباره سرما خوردی,یعنی واقعا عصابم خورده اخه از من گرفتی.

دپرس دپرس,اصلا دوس ندارم بهت دارو بدم.

خدا کنه خیلی زود خوب شی.

برای دیدن بقیه عکسهای عید نوروز برید ادامه مطلب...

اینم اخرین عکسای دخترم در سال 94.

اینم یه شب مونده به سال تحویل منو شما و اقای پدر با هم رفتیم گرگان برای خرید.

و به شما هم یه حالی دادیم.خیلی دوس داشتی تاب رو.

سال نوت مبارک عزیز دلم.

این عکسها هم واسه روز پنجم عیده.که میخواستیم بریم جشن نامزدی.

خاله سوسکه ی من.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ᓄـاـᓄـان
9 فروردین 95 9:18
خانوووومی لینکی
بابای ملیسا
13 فروردین 95 16:03
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد