بارانباران، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابا جابربابا جابر، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

باران من

خبر بدین، به نون،دون باران در آورده دندون

1395/1/12 15:59
نویسنده : شقایق
1,868 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم!!!

چند روز پیش که نهم عید بود.مهمون داشتیم خاله زهره دوست مادر جون از محمود اباد اومده بود.

سر سفره ی ناهار داشتم بهش میگفتم 4,5 روزه خیلی لجباز شدی,سرما هم داری,دیروزم تب کردی.

داش میگف شاید داره دندون در میاره گفتم نه بابا گف حالا لثه هاشو ببین ورم نکرده.

انگشتمو که زدم تو لثت دیدم اییییییییییییییییی این چیز تیز چیه یه کم با دقت که نگاه کردم.

دیدم یه دندون خیلی کوچولو که تازه زده بیرون.داشتم از خوشحالی پر در میاوووردم اخه اصلا فکرشو نمیکردم.

همیشه یه کابوس بود دندون در اوووردن شما اخه اصلا اذیت نکردی همون لجبازیای قدیمی.

حدودا 20 روزی میشد شبا چند بار بیدار میشدی ولی خب شیر میدادم میخوابیدی ولی از وقتی دندونت در

اومده شبا راحت میخوابی فقط یه بار بیدار میشی.

توی این 8 ماه که به دنیا اومدی این دندون در اوووردن شما بهترین چیزی بود که برام اتفاق افتاد.

شما حدودا در اوایل 8 ماهگی اولین مرواریدت جووونه زد.

اینم عکس دندون شما:

انار دونه دونه
بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه
سه چهار روزه که بچم
گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان بچم یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خورشید مامانی لیلیا
12 فروردین 95 16:12
عووووخی...ای جان چه دندونـــــــــی در آورده باران خانووووم
خورشید مامانی لیلیا
13 فروردین 95 9:26
باشه لینکتون میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد