بارانباران، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابا جابربابا جابر، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

باران من

7 ماهگی

1394/12/28 23:31
نویسنده : شقایق
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم!!

دیروز بردمت مرکز بهداشت برای کنترل اخر هفت ماهگی!!!

وزنت:7600

قدت:69

دور سرت:42/5

وزنت نسبت به قبل خیلی خوب بود.وایییی قدت عالی بود.

ولی خب بگما امروز گلوت گرفتهغمناکغمگین و یه کم بدتر شده بردمت دکتر.

اقای دکتر بهت شربت داده ایشالا زودی خوب شی و عید بدی واست نباشه.

اینم اخرین عکسای هفت ماهگیت و اخرین عکسای سال 94.

راسی اینو بگم:

2,3 روزی میشه حرف میزنی: م م م م م م  که مث ماما میمونه.

و ب ب ب ب ب که مث بابا میمونه.

خیلی حس قشنگیه بکه حرف میزنی منو پدر اینقده ذوق میکنیم.

برای دیدن بقیه عکسها برید ادامه مطلب...

قربونت برم دختر شکمویه من.

اینم سوغاتی دخترم که مادر جونش از مشهد گرفته.داشتی تست میکردی.قه قهه

صبا که بیدار میشی یه یه ساعتی بیدار میمونی و باز میخوابی وای اگه بدونی چقد بهم حال میدی چون منم

کنارت میخوابم.

فدات بشم من با دیدن کارتون ذوق میکنی.

اخرین مهمونی سال 94 .داشتیم میرفتیم شیرینی خورونه پسر خاله فریبا(احسان)

بگما جدیدا خیلی بهونه گیر شدی.فقط نق میزنی.

اینجا هم اومدیم خونه ی عمه ثوری.محبت

خب دخترم دیگه تموم شد.ایشالا سال جدید سال خیلی خوبی واسه تو و منو بابات باشه.

دوست دارم.

سال نوت مبارک.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان بارانا
9 فروردین 95 9:04
ای جانم خدا چه ملوووووسی ناناس خانوووم
maman
23 اردیبهشت 95 18:57
خدا نگه داره دردونتو ماشالله ماشالله از طرف ببوس نازگلتو
شقایق
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد