بارانباران، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابا جابربابا جابر، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

باران من

7 ماهگی

1394/12/18 22:53
نویسنده : شقایق
684 بازدید
اشتراک گذاری

قربون پشت گردنت بشم من.

دخترم با حجابشم خوشگله.

اینجا هم داشتیم میرفتیم مهمونی کربلایی خاله ی پدر.

مادر جون اینقد خندوندت منم کلی عکس گرفتم ازت.

برای دیدن بقیه عکسها بی زحمت برید ادامه مطلب...

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

biiitaaa
20 اسفند 94 21:41
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
مامانی
22 اسفند 94 16:02
واقعا خیلی از وبتون خوشم اومد عالیه منم یکم راهنمایی میکنید؟تا وب گل پسرمو درست کنم اگه زحمتی نیست تو وب خودم بگو خیییییییلی ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد