بارانباران، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
بابا جابربابا جابر، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

باران من

ازمایش گلوکز هفت ماهگی

1394/2/18 16:04
نویسنده : شقایق
3,763 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!!!غمگین

پریروز ازمایش قند دادم!!!تو بارداریم شیرینی جات زیاد خوردم!!!

خیلی استرس داشتم که قندم بالا باشه ولی نه.....

باورتون میشه؟!؟!؟قند ناشتام 68 بود!!!گریه

بعد از خوردن گلوکز تازه شد 72 و یه ساعت بعدش 56 و یه ساعت بعدش 55

چرا اینقد قندم پایینه؟؟؟من که واسه ازمایشم اینقد استرس داشتم که قند نداشته باشم.

قندم که پایینه هیچ کم خونی شدید دارم و عفونت ادرار شدید!!!گریه

فردا باید برم پیش دکترم که بگه چه خاکی تو سرم کنم!!!گریه

گریهگریهگریهگریه

پسندها (17)

نظرات (9)

اتی مامان
19 اردیبهشت 94 0:06
گلم،اصلا" نگران نباش استرس کارو بدتر میکنه...آرامش داشته باش به حرفای دکترت گوش کن،انشالله هردو سلامت باشید
دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
19 اردیبهشت 94 15:02
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.
ساسان اس ام اس
19 اردیبهشت 94 15:07
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. «در ضمن کارت شارژ تلفن همراه هم برنده شو» من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان صفا
22 اردیبهشت 94 0:18
سلام خانمی منم کم خونی داشتم تو با رداری دکتدم شوهرم رو هم نوشت ازمایش داد اون کم خونی نداشت دکترم گفت مشکلی نیست واسم قرص اهن و مولتی نوشت حل شد نگران نباش
مامان نیکی
4 خرداد 94 23:24
سلام عزیزم ایشاا...نی نیت سالم و سلامت بياد تو بغلتوبلاگمو اپ كردم دوس داشتی به ما سر بزن
مامان الهام
3 مرداد 94 18:41
اصلا نگران نباش امیدت به خدا باشه ان شاالله نی نیت رو سالم بغل بگیری
اتی مامان
21 مرداد 94 19:37
قدم نو رسیده مبارررررکشقایق جان هرچهی زودتر عکس نی نی رو بزار
نمدکده زیبا
10 شهریور 94 14:06
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی
مامان حلما
20 مهر 94 2:08
مامان شقایق نینیت خوبه یه خبری بده به من گلم اگه تونستی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد