بارانباران، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
بابا جابربابا جابر، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

باران من

پست اول

1394/2/14 1:04
نویسنده : شقایق
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نیه عزیزم!!!خندونک

اینم از اولین پستم!!بغل

من تازه رفتم تو هفت ماهگی!!تا 3 ماه دیگه بدنیا میای!!!محبت

اینم عکس 3 ماهگیم.نی نی کوچولویه من اندازه ی یه بنده انگشت بودیا!!!بوس

امیدوارم دماغت به گندگیه این عکس نباشه!!!سوالسکوتمتفکرغمگین

تو سه ماهگیم دکتر گفته به احتمال زیاد بچت دختره!!!

توی 5 ماهگیم هم رفتم سونو گفت پاهاشو وا نمیکنه ببینم چیه؟؟؟

قربونت برم خیلی با شرم و حیایی!!!

ولی بازم معلوم نی!!!

منو بابات 3 تا اسم انتخاب کردیم!!

من خودم میگم باران ولی بابات میگه مانیا یا اریانا!!!

اسمایی که بابات انتخاب کرده قشنگه ولی من بارانو از بچگیم دوس داشتم!!

بابات گفته انتخاب با خودته ایشالا تا 3 ماه دیگه تصمیممو میگیرم!!!

بابات میگه 2 اسمت کنیم ولی اصلا خوب نیس 2 تا اسم داشته باشی!!!

عشق مامان من برم بخوابم شما هم که خواب نداری تو شیکمم داری والیبال بازی میکنی!!

اگه بدونی الان داری چه ضربه هایی به شیکم مامان میزنی!!!بوسقربونـــــــــــــــــــــــــتت برم!!

شبت بخیر!!!بای بای

پسندها (14)

نظرات (5)

مامان فرح
14 اردیبهشت 94 23:58
سلام عزیرم،امیدوارم نینیتون صحیح و سالم دنیا بیاد، ممنون که بهمون سر زدی،اما اگه برامون نظر میذاشتی بیشتر خوشحال میشدیم،امیدوارم دوستای خوبی واسه هم بشیم گلم
اتی مامان
15 اردیبهشت 94 12:37
مبارکه خانمایشالله نی نی سالم هرچه زودتر بیاد تو بغلتبا اجازه لینک شدید
خاله مهتاب
20 اردیبهشت 94 20:31
اخیییی...ایشالا نی نیت سالم باشه و زودتر بیاد تو بغلت و عکسای خوشکلشو بزاری تو وبلاگش... مرسی که به ما سر زدین..
کوچولو
9 خرداد 94 11:22
سلام خوبی انشا الله نی نی تون سالم وخوشگل به دنیا بیاد و من عمه محمد طاها هستم لطفا اگه قابل دوتستین به وبلاگ ما سر بزنید وبه محمد طاها رای بدید خیلی ممنون از لطفتون . اگر هم سر نزدید کد 178روبه 1000891010ارسال کنید خیلی ممنون مستانه جون
پریسا
18 شهریور 94 13:33
سلام شقایق خانم وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد