بارانباران، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه سن داره
بابا جابربابا جابر، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه سن داره

باران من

9 ماهگی

1395/2/26 19:29
نویسنده : شقایق
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام بازم با تاخیر اومدم.

ولی مهم اینه اومدم.

این ماه بیشتر قان و قون میکنی و اروم تر شدی خدارو شکر.

قربون اون ژستت برم من.

عین مامانت عینکی نشی صلوااااااااااااااااااااااااااااااات.

فدای پیشیه خودم بشم.

برای دیدن بقیه عکسها برید ادامه مطلب........


اخه تو چرا اینقد بداخلاقی اخهههههههههههههغمگین

صبا هم که وقتی بیدار میشم با این صحنه روبه رو میشم.

بچم تازه از خواب پا شد واسه همین موهاش هپلیه.

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مائده جون
18 خرداد 95 14:32
بازامشب حق صدایت کرده است وارد مهمان سرایت کرده است با همه نقصی که در من بوده است باز هم او دعوتم بنموده است آغاز ماه مبارک رمضان بر شما مبارک....
❤ ماماטּ فاطمــﮧ ❤
30 خرداد 95 1:19
الهی ناااااااااااااااااااااااااااااااازی خدا حفظش کنه
شقایق
پاسخ
مرسی عزیز دل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد