بارانباران، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
بابا جابربابا جابر، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

باران من

9 ماهگی

1395/2/11 6:15
نویسنده : شقایق
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر کوچولوی خوشگلم.

این ماه خبر خاصی نیس.روزای خوب میگذرن و مشکلی نداری خدارو شکر.

این عکست رفته بودیم کوه اولین روزیه که رفتی تو نه ماهگی و خبر خوش این که دومین دندونتم در اومد.

بازم بدون این که من بدونم قراره در بیاد.

واست تاب خریدم اولش خیلی ذوق میکردی ولی الان که میزارمت توش

گریه میکنی باید درارمت.

اینجا هم رفتیم زمین بابام گوجه سبز بچینیم.

برای دیدن بقیه عکسها برید ادامه طلب...

در حال ویفر خوردن.

همش دوست داشتی بخوابی.

قبون اون چشات بشم من.

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان راحله
12 اردیبهشت 95 17:36
هزار ماشالله
سیماخاتون
14 اردیبهشت 95 22:37
چه نی نی جون خوشگلی/ لپت بچشم من دخمل گلی/ مامان جونش خیلی حواسش به دخملی باشه/
ناهید
18 اردیبهشت 95 12:20
fatemh
23 اردیبهشت 95 9:55
توجه توجه اگه می خوای عکس کودکتو توی قاب بگیری یا اسمشو درست کنی تو قسمت نظرات بهم بگو ممنون نمونه هاشم یکی براتون گذاشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد