بارانباران، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
بابا جابربابا جابر، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

باران من

9 ماهگی

1395/2/23 18:20
نویسنده : شقایق
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

دختر کوچولوی من روز به روز داره بزرگتر میشه.

مامان جون این ماه موهاتو کوتاه کردم.

اصلا دوس نداشتم ولی مجبور شدم,اخه پشت موهات اذیتت میکرد و پشتش کرکی شده بود.

باید کوتاه میشد ولی عیبی نداره دوباره بلند میشه.

جالب اینجا بود اوایل اصلا دست به عینکت نمیزدی شاید یه ساعت با عینک بازار دور میزدی.

نمیدونم ازت تعریف کردم چشم خوردی الان میگیری از چشات.

قربون اون نقلات برم.

اینم موهای کوتات.

اینجا هم برده بودمت ارایشگاه موهای خوشگلتو کوتاه کنم.اصلا گریه نکردی,خیلی جالب بود.

اینجا جشن بله برون پسر عمومه.کلی خوش گذشت بهت.

قربون چتریات بشم من عشقولی.

برای دیدن بقیه عکسها برید ادامه مطلب...

چیه مامانی,تصدقت,چرا ناراحتی عزیزم؟

موهای دخترم چه خوشگل بود هییییییییییییییییییی یادش بخیر.

اینجا بعد ارایشگاس,فقط همین صحنه موهات مرتب بود.الان باید ببینی.

دخترم ناراحته موهاشو کوتاه کردم.

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

maman
12 خرداد 95 20:15
ماشااله گل دختر !!!!چ خانمی شده
شقایق
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کسرا
7 تیر 95 22:48
وای قربون این باران خوشگله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد